Reklamace
Najdete-li na výrobku vadu, máte právo na reklamaci, a to podle Vašeho požadavku výměnou věci, opravou, přiměřenou slevou z kupní ceny nebo odstoupením od smlouvy.
Záruka se nevztahuje na vady vzniklé nevhodným užíváním věci, nevhodným ošetřením, na opotřebení způsobené obvyklým užíváním, ani na vady, kvůli nimž byla sjednaná nižší cena. Vzhledem k charakteru výroby se záruka nevztahuje na drobné rozdíly v kvalitě a odchylky ve velikostech.
V rámci reklamace zašlete zboží Českou poštou, nejlépe zabalené v bublinkové obálce, jako doporučený dopis na naší adresu:
Himalayan House CZ, s.r.o.
Špirkova 524
142 00 Praha 4
Oskenujte nebo vyfotografujte podací lístek a pošlete nám ho na e-mail obchod@kashmir.cz.
Bude-li reklamace uznaná, tzn. vyřízená opravou, výměnou nebo vrácením platby, proplatíme vám i náklady na zpáteční poštovné doložené podacím lístkem. Jsme povinni uhradit nejnižší nutně vynaložené náklady, tzn. náklady na poštovné za zásilku poslanou jako doporučený dopis.
Odstoupení od smlouvy
Do 14 dní od převzetí zboží máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu.
Pro odstoupení od kupní smlouvy můžete využít vzorový formulář, který lze stáhnout zde.
Tento formulář prosím zašlete na adresu elektronické pošty obchod@kashmir.cz nebo ho přiložte k vracenému zboží.
Zboží nám zašlete Českou poštou, nejlépe zabalené v bublinkové obálce, jako doporučený dopis na naší adresu:
Himalayan House CZ, s.r.o.
Špirkova 524
142 00 Praha 4
Vrácení výrobku provádíte na vlastní náklady.
V případě, že odstoupíte od smlouvy a vrátíte nám všechno zboží, vrátíme vám na vámi určený bankovní účet finanční prostředky včetně částky za dodání výrobku, která je limitovaná výší nejlevnějšího nabízeného způsobu dodání, a to do 14 dní od obdržení zboží. Pošlete-li zpět pouze některé zboží, vrátíme vám pouze částku za toto zboží.
Je-li vrácené zboží poškozené, můžeme uplatnit právo na náhradu škody a vrátit jen kupní cenu sníženou o částku odpovídající poškození. V takovém případě jsme povinni vzniklou škodu prokázat.